onsdag 14. juli 2010

Sykkelutleie?

Om ganske nøyaktig 6 dager setter vi kursen nordover. Vi skal sykle i Lofoten. Planen var at Asgeir skulle fikse sin gamle sykkel og at jeg skulle leie. Nå har vi funnet ut at det er litt kjedelig å måtte både starte og ende opp i Svolvær (der jeg kan leie sykkel). Så dersom noen har en sykkel som gjerne vil en tur til Lofoten 1 uke fra neste tirsdag er det bare å rope ut! Det trenger ikke å være en så veldig fancy sykkel, men den må ha minimum 18 gir og passe til meg (som er ca 165 på strømpelesten). Og det er en fordel om det har et lite og litt hardt sete (har lært av min mann at bløte og store seter kun er behagelig i starten. Etter en stund blir en helt mør i rompa uansett, og da er det en fordel om minst mulig blir mørt...)

Så altså, har du en sykkel du vil leie/låne ut send gjerne en sms eller legg igjen en kommentar!

Ellers, god sommer til alle dere snikene som har ferie, og en ekstra god dag til dere som kjeder dere på jobb!

2 kommentarer:

  1. GOD TUR!! Er utrolig fint der oppe!

    SvarSlett
  2. Jeg har min gode blå vm sykkel i boden! Har ikke brukt den på mange år så garantere ikke for kvaliteten lenger. Jeg vet at dekka må pumpes opp og at den bare har syv gir.(Syv gir har holdt både på Rallar vegen og Bornholm. PÅ Bornholm var det en bratt bakke så det teller kanskje ikke:)) Låner gjerne bort:) Eirill

    P.S. Asgeir: Hvis K låner min sykkel kommer du garantert til å vinne alle spurter!!!

    SvarSlett