mandag 7. februar 2011

Det går nedover...

Beina min vitner om en aktiv helg. En veldig aktiv helg. For ca. 1 uke siden skrev jeg så kjekt på fjesboka at jeg fortsatt er ung og frisk! Og det følte jeg virkelig at jeg var. Men det var da. Jeg hadde fortsatt ikke opplevd min første hele dag som 29 år. Det har jeg nå. Og jeg må innrømme at det går nedover. Men på tross av at jeg går breibeint (ja Eirill, mer breibeint enn vanlig), og kommer til å gjøre det et par dager, så var det en helt super helg!

På lørdag dro vi til Abetone for å stå på ski. Det er ca 1.5 timers kjøretur fra Firenze. Det var supre forhold til tross for 12 grader pluss. Og, som seg hør og bør når en står på ski i Italia ble det en del pauser. Pauser i strålende sol!
Det var ganske grønt i "solsiden av dalen"...
... men masse bra snø i "skyggesiden"!

På søndag var vi på sykkeltur til Monte Senario. Et kloster i nærheten av der vi bor. Det er bare det at det ligger litt høyere enn der vi bor. 800 m høyere. Og det er kun oppover dit. Så med gode og stive lår fra telemarkkjøring dagen før la jeg i vei. Asgeir var som vanlig uforskammet frisk. Men jeg kom meg iallefall til toppen! Så får det bare være at jeg ikke kan gå normalt på et par dager.
To menn som vokter inngangen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar