onsdag 7. oktober 2009

NRK - noen over, noen ved siden?

NRK. Jeg simpelthen elsker NRK. På NRKs nettsider kan man finne noe for enhver smak. Min smak er nyheter og fredagsunderholdning. Fordelen med NRK er at det trenger ikke være nyhetstid for å se på nyheter. Det trenger ikke engang å være fredag for å se fredagsunderholdning. Og kremen av kremen: man trenger ikke være i Norge for å se norsk tv. De siste dagene har jeg vært hjemme alene, min mann har forlatt meg til fordel for fedrelandet. (Trodde konkurranse med fedrelandet skulle være lett match, men den gang ei). I slike stunder er det supert med tv. Norsk tv. Og med et geni av en mann og statskanalen over alle statskanaler, NRK, kan jeg se norsk tv på tv. Ja, på tv. Vi har nemlig en kabel som omgjør tvskjermen til dataskjerm, og vips så strømmer Einar Lunde utover stua. Supert. På mandag hadde jeg Jon Almås på besøk - det var også veldig hyggelig. Dette var min lille hyllest til NRK.

3 kommentarer:

  1. Høres flott ut! Jeg deler din begeistring for mye på nrk, passer godt siden den utgjør 50% av vårt kanalvalg :)

    SvarSlett
  2. Jeg er saa enig her fra oeya uti Atlanterhavet!!! Skal vi spleise paa blomst til dem?
    Marianne

    SvarSlett
  3. Kan tipse om at Tv2SUMO ikke er så aller verst det heller:o) Hadde mye glede av det (som supplement til nrk selvfølgelig;) i Brussel!!
    Hilsen Nina

    SvarSlett