fredag 23. april 2010

Tap og vinn med samme sinn

Det er liksom det jeg har blitt oppdratt til. Min mann har tydeligvis ikke fått samme opplæring. Stemningen er litt anspent i heimen om dagen. Asgeir har nemlig ikke vunnet ett spill på over 2 måneder, og slikt tar på for en mann med en overdose konkurranseinstinkt. Ikke for å skryte, for jeg spiller jo kun for spillegleden, men jeg har nå 22 strake seire i backgammon. Hver runde er det best av tre som gjelder, og en kan telle på langt under 1 hånd de gangene Asgeir har vunnet 1 enkelt runde. I går måtte vi spille fjords - fordi han umulig kunne tape der. Men gjett - han tapte! Så da var det tilbake til backgammon. Han burde være glad for at han trakk seg fra veddemålet om at vinneren skulle lage middag de neste 3 ukene...!

4 kommentarer:

  1. Hahaha:=) Stå på Kjersti! Asgeir trenger noen til å holde ham på jorden uansett hvor han er hen i verden. Du slår ham i Italia og så slår jeg ham når han kommer hjem. Jeg stiller gjerne opp med flere smultringer neste gang du kommer hjemom Asgeir...

    SvarSlett
  2. Fantastisk! Heia Kjersti!!
    Komme dåkke snart hjem og spele med oss? Me er underernærte på speling etter at lille Mao kom te verden

    SvarSlett
  3. Vi kommer nok ikke hjem før til sommer'n, men da er vi veldig klare for å spille (Asgeir må få noen motstandere han kan vinne mot... :) )
    Vi må også sjekke ut litt nærmere lille MAO - selv om jeg føler at jeg har et visst innblikk i livet hans gjennom bloggen!

    SvarSlett
  4. Hehe, dette innlegget likte jeg:-) vi håper vi ser dere i sommer! Klem fra Hege

    SvarSlett