søndag 30. mai 2010

Årets første bad!!

Etter en (etter italiensk standard) regntung og kald vår så har endelig sommeren meldt sin ankomst her i Firenze. De siste to ukene har det vært deilig sommervær, og i dag har vi hatt en flott dag på stranda og tatt årets første bad! Vannet var ikke veldig varmt, men vi har etter en del frem og tilbake kommet frem til at det må ha vært rundt 20 grader, og det kan jo ikke vi Vikinger klage på:)

Nå ser vi frem til et par-tre uker til med godt sommervær her i Firenze før vi begynner reiser tilbake til Norge for sommeren. Håper selvfølgelig at sommerværet skal følge med oss, men jeg er vel ikke altfor optimistisk. Jeg reiser hjem den 15 juni for å få med meg en samling med jobben, mens Kjersti følger etter den 20 juni. Gleder oss veldig til å komme hjem og treffe familie og venner igjen, begynner å bli lenge siden vi var i gamlelandet nå.

3 kommentarer:

  1. Vi gleder oss til sommerbesøk. I dag ser det ut til at sommerværet kommer til østlandet og... strålende sol og jeg tror det blir varmere nå.Kos dere i Firenze og velkommen midt i juni.
    Hilsen mamma øst

    SvarSlett
  2. Har ikke vært på bloggen på lenge, men dette så lovende ut, badetemperatur!! Er i Stavanger, her er det sol og kaldt!
    Regner med at lårstrekken ga seg fort siden det ikke ble en føljetong av det, og jeg håper for fredens skyld at Asgeir har begynt å vinne igjen:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  3. hei!
    Skjønner vi var ganske heldig med været når vi var der... nå håper jeg det snart går an å bade her også!! gleder meg til å se dere i sommer. Klem Torgun

    SvarSlett