torsdag 3. juni 2010

Kjenner at det er sånn kribleri...

... som sprer seg i fra magen
Sku' tro vi hadde spist igjen
Nå skal drømmene få slippe fri, for idag er selve dagen
Og Kjersti går med nervene i spenn....

Vel idag er altså dagen - min første fotballturnering starter. En jeg studere sammen med uttalte til sin kjæreste at hun måtte komme å se på - for dette var jo hans første offisielle turnering...., så det er ikke småtteri. Vel, offisiell og offisiell, det er iallefall en turnering. Planen var jo selvsagt å spille en del fotball før turneringen slik at jeg liksom ble litt vant med ball igjen. Men lårstrekken, eller hva det nå enn er, har liksom ikke gått helt over ennå, så det har blitt litt lite fotball i det siste. Men jeg nekter å gå glipp av min første fotballturneringen. Så her skal alt ofres!

Første kamp er idag kl 19.30. Så får vi bare håpe at Domination Republic gjør sine saker bra!

1 kommentar:

  1. Det første jeg tenkte nå var: Kjersti er gravid og forteller det på bloggen. Har hun blitt litt smågal:) Men det var bare i to sekunder altså. Gleder meg veldig til å se dere igjen:) Klem ETT

    SvarSlett