tirsdag 5. oktober 2010

Ny kåk

Vi er snart stolte eiere av denne terrassen med utsikt. Det følger også med 3 boder og noen andre rom. Som seg hør og bør ligger terrassen i et terrasseblokkområde på Oslos beste vestkant, nærmere bestemt på Voksen.
Min mann sier at det er en flott leilighet, og jeg håper han har rett. Jeg har nemlig ikke sett leiligheten ennå. Som den økonomen jeg er, mener jeg at tid er penger. Jeg ønsket derfor ikke å bruke av min dyrebare tid på en visning som min mann uansett skulle gå på. Det faktum at jeg oppholdt meg i utlandet kan også ha hatt noe med saken å gjøre.

Vi håper på mange hyggelige besøk i det som kommer til å bli vårt nye hjem når vi etterhvert flytter tilbake til Norge.

9 kommentarer:

  1. Gratulerer! Veldig fin balkong med utsikt! :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer! Og jeg som et sekund håpet på at dere hadde kjøpt en passende kåk i Firenze..
    Men Voksen blir sikkert ikke så verst det heller!
    De har iallefall parmesan ost på nærbutikken på Røa...
    fetter Arne

    SvarSlett
  3. Gratulerer!!! å gøy! Trenger jo heldigvis bare bo der i ett år så slipper dere å skatte av gevinsten. For dere kommer vel supersnart til vestfold??? E.

    SvarSlett
  4. Godt å vite at de har parmesan på nærbutikken Arne, det trengs etter noen år i Firenze...! Vel, supersnart og supersnart Eirill, den som lever får se... :)

    SvarSlett
  5. Vi satser på supersnart og at vi lever hvis det blir supersent:) Oddveig må vel være fornnøyd med at dere har tre boder!!! Får håpe det er litt str på de da...

    SvarSlett
  6. Gratulerer!! Vi kommer veldig gjerne på besøk - og siden dere har tre boder kan vi jo ha med barna også ;-)
    Klem fra Mth

    SvarSlett
  7. Gratulere! Dette var riktig plassering;-) marka like ved (deilig badevann rett ovenfor blokkene), med masse turmuligheter:-) vi gleder oss! Lurer dere på hva mer (enn parmesan) som finnes på Meny Røa, er det bare å spørre;-) Klem Hege

    SvarSlett
  8. Godt å vite at vi har en som er lokalkjent på Meny, Hege :) Vi håper på mange fine turer i marka ja - og setter veldig pris på selskap på turene! Så herved er invitasjonen gitt!

    SvarSlett
  9. ingrid og jon øysten20. oktober 2010 kl. 20:52

    vi kommer gjerne på besøk! Og dere er hjertelig velkommen på landet anytime!

    SvarSlett