mandag 7. desember 2009

Husmann

Tenkte jeg skulle benytte anledningen til å skryte litt av mannen min sånn i all offentlighet. Jeg har nemlig en helt fantastisk mann. Han er fantastisk på mange måter, men idag tenkte jeg å nevne en helt bestemt ting - husmannen Asgeir! Jeg har nemlig en mann som vasker klær, handler mat, lager frokost, lager middag, baker brød, ja i det store og hele gjør alt det som trengs i hverdagen. Og det gjør han for at kona skal få mest mulig tid til å studere - er ikke det snilt?

Men det blir vel min tur en gang her i livet også - nå nyter jeg å ha en husmann!

4 kommentarer:

  1. Høres bra ut!! :) Hos oss er det jeg som er husmor..en dårlig en.. Men bare som mor derimot, er jeg ganske god..;)Når kommer dere hjem til jul?
    Beate

    SvarSlett
  2. Vi kommer hjem 19. desember - skal bli veldig deilig! Dere skal feire jul i Undrumsdal??

    SvarSlett
  3. Ja vi skal feire i Undrumsdal! Er i Egersund fram til 22 og så er vi på østlandet resten, så jeg håper vi rekker å møtes! :)

    SvarSlett
  4. Hausmann eller Husmann :) ?

    God jul!

    Andreas

    SvarSlett