torsdag 28. januar 2010

Abetone

Har hørt noen klager om at det er litt lenge mellom innleggene her, så nå kommer det et nytt.
På fredag kom endelig Asgeir hjem til Firenze, og det var på tide å finne på noe gøy! Så på søndag reiste vi på ski. Hvem skulle tro at det ligger et bra skianlegg midt i Toscana - men det gjør det altså. Forholdene lå godt til rette for en fin dag i bakken - sol, passe kaldt, fine traseer og ikke mist nye ski! Jeg fikk nemlig nye telemarkski av Asgeir til jul - og kan meddele at de funket helt supert!
Det fine med skikjøring i Italia er at det innebærer en del tid på disse kafeene også - deilig! Lunsjen ble inntatt i solveggen, der jeg forsøkte etter bestevne å bli brun! Skjedde ikke så mye tror jeg. Etter en deilig kafepause med en fantastisk varm sjokolade med krem (som dere ser min mann nyter..) kjørte vi hjem til Firenze - fortsatt med sommerdekk... Så vet dere det!

















3 kommentarer:

  1. Ser helt fantatisk ut:) Rart med det Kjersti, men jeg har også veldig sansen for disse lange lunsjene i bakken....
    fetter Arne

    SvarSlett
  2. Jeg er sikker på at du ble brun!
    Beate

    SvarSlett
  3. Så ut som et fantastisk sted!! Torgeir

    SvarSlett