torsdag 14. januar 2010

Gange

Mulig jeg går rart, men effektivt er det! Forbi meg løper 2 asiatere. Jeg går ikke nærmere i detalj på land av fare for å fornærme noen. De løper nok for å rekke bussen, selv om det selvsagt bare er spekulasjon fra min side, og således en unødvendig Ludvigsen-fortelling-detalj, men nok om det. Poenget er at jeg alltid tar det ganske rolig når jeg skal krysse et gangfelt, for det er ikke vanlig å stoppe på gangfelt i Firenze. Forstå det den som kan. Så de to asiaterne benytte sjansen til å smette forbi. Og jeg gikk etter. Etter en stund slo det meg, de to anstrenger seg virkelig for å komme raskt avsted, mens jeg går helt vanlig. Og det pussig er at vi kommer oss like fort avsted. De har kanskje korte ben tenkte jeg, og forsøkte å sammenlikne deres hoftehøyde med min. Utfra mine høyst usikre beregninger så det ikke ut til å være så stor forskjell. Så jeg konkluderer rett og slett med at min høyst uvanlige gange må være veldig effektiv! Så der fikk dere det gange-mobbere!!

1 kommentar:

  1. Hehe... Jeg ble litt truffet da du skrev "gange-mobbere", og bøyer meg selvfølgelig i støvet for effektiviteten! Hurra for kjapp gange!

    SvarSlett