torsdag 14. januar 2010

Utvalgte bilder fra juleferien

Etter noen dager i Firenze har jeg begynt å tenke litt tilbake på juleferien, og hva vi faktisk gjorde. Her kommer noen minner

Pappas nye fuglehus

Mammas gamle selskinnstøvler gjorde susen når man skal ut å gå en tur i -20 grader
Asgeir prøver seg som snømåker med svigerfars lue. Han fikk dessverre ikke prød snøfreser'n, for to av svogerne hans syntes den var for mosomt til å lånes bort.
Vi fikk besøk av to sjarmerende nisser på julaften - den ene dog med litt dårlig skjeggvekst (ikke så langt unna husbonden...)

Jeg lærte et nytt spill - Thurn and taxis - og vant 3 av 4 ganger :)
Min barndoms engel - denne lagde jeg (eller mulig Marianne, for mamma har to like) når jeg gikk i andre eller tredje klasse!
Lillebror trener på railing (eller hva det nå heter...)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar