torsdag 17. september 2009

Fiorentina - Liverpool!

Etter at det ble klart at Fiorentina kom seg til Champions League bestemt vi oss for at vi som gode Firenze borgere skulle se iallefall en kamp. Og med Liverpool i gruppa var klart hvem den ene kampen vi iallefall skulle se var. Etter litt leting på nett fant vi (les: Asgeir) ut når billettene ble lagt ut, og idag troppet Asgeir opp på billettkontoret - og en liten time etterpå hadde han 2 billetter til Fiorentina- Liverpool! Fin, fint!

Til etterfølgelse i mange andre sammenhenger: for å øke fotballinteressen blant den kvinnelige delen av befolkningen får kvinner rabatt på fotballkamper - genialt!

1 kommentar:

  1. Moro! Sånn skulle det vært her i England også, jeg har jo ennå ikke vært på en fotballkamp, og må vel snart det siden jeg har bodd her i over ett år nå... Ellers er jeg fornøyd med at jeg forsto matteoppgave 2! Mitt forsøk på svar er veldig, veldig mange!
    God helg!

    SvarSlett