mandag 28. september 2009

Verdens beste snop

Tenkte bare jeg skulle skryte litt av den flinke mannen min! Som alle andre land i verden: Italienere har elendig snopsmak - hvor er den salte lakrisen? Så når Asgeir skulle hjem til Norge i forrige uke fikk han streng beskjed om å ta med litt lakris ned til den lakrisunderernærte kona si. Og til venstre (ja til venstre) kan dere se utvalget han kom hjem med - perfekt! Så da har jeg lakris iallefall en uke til.... Spørsmålet er bare hvem skal spise opp de ekle kloakkslammene eller de rosa fiskene? For ikke å snakke om de skikkelige vonde bananbøllene - Susanne du må nok ta turen sporens straks!

3 kommentarer:

  1. Vi kan gjøre et bytte - jeg har dine drops liggende i skuffen på kontoret.... Denne ulempen tenkte jeg ikke på da dere flyttet :) susanne...

    SvarSlett
  2. Du kan spare de rosa fiskene til jeg kommer!

    SvarSlett
  3. Jeg liker også de rosa fiskene!

    SvarSlett